EDUTAINMENT TEXNOLOGIYALAR ASOSIDA O'QITUVCHILARDA META PREDMETLI KOMPETENSIYANI RIVOJLANTIRISH

19.12.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 12

Abstract. Ushbu maqolada edutainment texnologiyalari yordamida o‘qituvchilarda meta-predmetli kompetensiyalarni rivojlantirish masalasi ilmiy tahlil qilinadi. Tadqiqotda edutainment texnologiyalarining pedagogik mohiyati, dars jarayonida qo‘llanilishi va o‘qituvchilarning professional rivojlanishiga ta’siri o‘rganildi. Natijalar shuni ko‘rsatdiki, edutainment yondashuvi darslarni interaktiv, qiziqarli va motivatsion qiladi, fanlararo bog‘lanishlarni aniqlash va integratsiyalashgan darslar yaratish imkonini beradi. Shu bilan birga, o‘qituvchilarning ijodiy va tanqidiy fikrlash ko‘nikmalari mustahkamlanadi va pedagogik innovatsiyalarni amaliyotga tatbiq etish imkoniyati oshadi. Tadqiqot natijalari pedagogik amaliyot va ta’lim jarayonini modernizatsiya qilishda edutainment texnologiyalarining samaradorligini tasdiqlaydi.

Keywords: Edutainment, meta-predmetli kompetensiya, o‘qituvchi, pedagogik innovatsiya, fanlararo integratsiya, interaktiv dars, professional rivojlanish.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor