“DIGITAL MINDFULNESS” VA “DIGITAL WELL-BEING” TAMOYILLARI ASOSIDA BO‘LAJAK O‘QITUVCHI KASBIY KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISH

19.12.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 12

Abstract. Ushbu tadqiqot bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy kompetensiyasini digital mindfulness va digital well-being tamoyillari asosida rivojlantirish masalalarini o‘rganishga bag‘ishlangan. Tadqiqotda pedagogik jarayonda raqamli resurslardan ongli va maqsadli foydalanish, shuningdek, o‘qituvchining professional va shaxsiy hayotini muvozanatlash kabi jihatlar tahlil qilindi. Natijalar shuni ko‘rsatdiki, digital tamoyillarni tatbiq etish bo‘lajak o‘qituvchilarda pedagogik samaradorlikni oshiradi, stressni kamaytiradi va innovatsion pedagogik yondashuvlarni joriy etish imkonini yaratadi. Tadqiqot shuningdek, metodik tavsiyalar ishlab chiqish va raqamli kompetensiya ko‘nikmalarini shakllantirish bo‘yicha strategiyalarni aniqlashga qaratilgan.

Keywords: Digital mindfulness, digital well-being, bo‘lajak o‘qituvchi, kasbiy kompetensiya, pedagogik innovatsiya, raqamli muhit.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor