BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA DARS O‘TISH METODIKASI

16.12.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 12

Abstract. Ushbu maqolada boshlangʻich taʼlim jarayonida dars oʻtish metodikasining nazariy va amaliy asoslari yoritiladi. Boshlangʻich sinf o‘quvchilarining yosh va psixologik xususiyatlarini hisobga olgan holda samarali taʼlimni tashkil etish, zamonaviy pedagogik yondashuvlar, interfaol metodlar hamda ularning taʼlim sifatiga taʼsiri ilmiy manbalar asosida tahlil qilinadi. Shuningdek, boshlangʻich taʼlimda dars metodikasini takomillashtirish orqali o‘quvchilarning bilish faolligini oshirish, mustaqil fikrlash va ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish masalalariga alohida eʼtibor qaratiladi.

Keywords: Boshlangʻich taʼlim, dars metodikasi, pedagogik texnologiya, interfaol metodlar, taʼlim sifati, o‘quvchi faolligi, kompetensiyaviy yondashuv.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor