FANLAR INTEGRATSIYASI ORQALI AKADEMIK LITSEYDA INNOVATSION TA’LIM MUHITINI YARATISH

13.11.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 11

Abstract. Mazkur maqolada akademik litsey ta’lim tizimida fanlararo integratsiya asosida innovatsion ta’lim muhitini shakllantirishning nazariy va amaliy jihatlari yoritilgan. Integratsion yondashuvning didaktik imkoniyatlari, o‘quvchilarda kompleks tafakkurni rivojlantirishdagi o‘rni hamda zamonaviy texnologiyalar (STEAM, CLIL, loyihaviy va gibrid ta’lim) bilan uyg‘unlashuvi ilmiy asosda tahlil qilingan. Maqolada fanlar integratsiyasining samaradorlik mezonlari, o‘qituvchining innovatsion kompetensiyalari hamda o‘quvchilarning mustaqil fikrlash, tadqiqot olib borish va ijodiy yechim topish ko‘nikmalarini rivojlantirishdagi o‘rni yoritilgan. Natijada, akademik litsey sharoitida fanlar integratsiyasi o‘quv jarayonini tizimli va kreativ muhitga aylantiruvchi omil sifatida baholangan.

Keywords: Fanlar integratsiyasi, innovatsion ta’lim, akademik litsey, STEAM, CLIL, gibrid ta’lim, kompetensiyaviy yondashuv, kreativ muhit, metakognitiv strategiyalar.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor