TA’LIM MUASSASALARI REYTINGI. AXBOROT-KOMMUNIKATSIYA TEXNOLOGIYALARI ASOSIDA TA’LIM SIFATI

10.07.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 7

Abstract. Ushbu maqolada ta’lim muassasalari reytingini belgilovchi omillar tahlil qilinib, ayniqsa axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining (AKT) ta’lim sifati va samaradorligiga ta’siri yoritilgan. Muallif O‘zbekiston ta’lim tizimida raqamli transformatsiya jarayonlarini, elektron platformalar va masofaviy ta’lim vositalarining joriy etilishi bilan bog‘liq yutuq va muammolarni ko‘rib chiqadi. Maqolada ta’lim muassasalarining reytingi va ta’lim sifatini oshirishda AKT vositalarining roli statistik, tahliliy va amaliy jihatdan asoslab berilgan. Shuningdek, xalqaro va milliy tajriba misolida raqamli texnologiyalarning ahamiyati keng yoritiladi. Yakunda dolzarb muammolar va istiqbolli takliflar keltirilib, ta’lim tizimini rivojlantirish bo‘yicha ilmiy asoslangan xulosalar beriladi.

Keywords: Ta’lim sifati, reyting, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, raqamli ta’lim, elektron platforma, masofaviy o‘qitish, raqamli savodxonlik, ta’lim islohoti, elektron baholash.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor