IMKONNIYATI CHEKLANGAN BOLALARNING SOG‘LOM TENGDOSHLARI BILAN BIRGA O‘QISHINING AHAMIYATI

28.06.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 6

Abstract. Ushbu maqolada inklyuziv ta’limning mazmun ahamiyati va imkoniyati cheklangan bolalarning sog‘lom tengdoshlari bilan birgalikgda o‘qishninig ijobiy ta’sir yoritilgan. Inklyuziv ta’lim orqali bolalarda bag‘rikegnlik, hamkorlik va ichtimoiy faollik kabi fazilatlar shakillanadi. Shunindek, maqolada xalqaro xuquqiy asoslan pedagogik yondashuvlar va ota-onalar bilan hamkorlik masalalari tahlil etilgan. Muallif inklyuziv ta’limning adolat jamiyat barpo etish yo‘lidagi mihum omil sifatida ko‘rsatadi.

Keywords: Zamonaviy ta’lim tizimi har bir bolaning individual imkoniyatlarini e’tiborga olgan holda, ularning huquqlarini teng ravishda ta’minlashni maqsad qilgan.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor