BOSHLANG‘ICH SINFLARDA MUSIQA TA’LIMINING AHAMIYATI VA O‘QUVCHILARNING MA’NAVIY RIVOJLANISHIGA TA’SIRI

07.05.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 5

Abstract. Musiqa ta’limi boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining rivojlanishiga katta ta’sir ko‘rsatadi. Ushbu maqolada musiqa ta’limining bolalar rivojlanishiga, ayniqsa ularning kognitiv, hissiy, ijodiy va ijtimoiy ko‘nikmalariga qanday ta’sir qilishi haqida batafsil so‘z yuritiladi. Musiqa o‘qitishning nafaqat musiqiy bilimlarni, balki o‘quvchilarning dunyoqarashini shakllantirishda, estetik rivojlanishida, intellektual va hissiy intellektlarini yaxshilashda qanday ahamiyatga ega ekani tahlil etiladi. Maqolada musiqa ta’limining pedagogik usullaridan foydalanish hamda uning ta’sirini yanada kuchaytirish yo‘llari haqida so‘z boradi.

Keywords: Musiqa ta’limi, boshlang‘ich sinflar, o‘quvchilarning rivojlanishi, pedagogik texnologiyalar, bolalar psixologiyasi, guruh ishlari, musiqa o‘qitish.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor