ICHIMLIK REKLAMALARINING SOTSIOPRAGMATIK XUSUSIYATLARI

05.05.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 5

Abstract. Ushbu maqolada ichimlik reklamalarining sotsiopragmatik xususiyatlari tahlil qilinadi. Ichimlik reklamalarida til vositalarining qanday maqsadlarda qo’llanilishi, auditoriya bilan samarali muloqot o’rnatish usullari atroflicha ko’rib chiqiladi. Bundan tashqari, reklamalarda madaniy qadriyatlar, steriotiplar va iste’molchilar bilan bog’liq kommunikativ strategiyalar qanday aks etishi o’rganiladi. Maqolada ichimlik reklamalari tili va uslubining jamiyatga moslashuvi va uning psixologik hamda lingvistik jihatlari ham yoritib berilgan.

Keywords: ichimlik reklamasi, sotsiopragmatika, iste’molchi xulq-atvori, kommunikativ strategiya, brend imidji, reklama tili, vizual ta’sir.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor