TARBIYACHINING NUTQI - BOLALAR NUTQINI RIVOJLANTIRISHNING ASOSIY MANBAYI

11.01.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 1

Abstract. Ushbu maqolada Tarbiyachi nutqining bolalar nutqini to g'ri rivolantirish uchun namuna sifatidagi ahamiyati, tarbiyachining nutq madaniyati va unga qo‘yiladigan pedagogik talablar tarbiyachining o`z nutqini takomillashtirish ustida sihlashning zarurligi haqida so‘z yuritiladi. Tarbiyachining nutq madaniyati, avvalo, bolalarga bilim va ma’lumotlarni yetkazishda muhim rol o‘ynaydi, shuningdek, u bolalarda kommunikativ ko‘nikmalarni rivojlantirishda katta ahamiyatga ega. Maqolada tarbiyachining nutq madaniyatining asosiy elementlari, nutqning tog`riligi aniqligi haqida so`z yuritiladi. Nutqning tuzilishi toʻgʻri boʻlmasa, uning mantiqiyligi, aniqligiga ham putur yetadi

Keywords: Nutqini to g'ri rivolantirish, namunali nutqni egallash Haddan tashqari baland gapirish, tarbiyachi nutgining ifodali, jozibali, mazmunan boy bolishi, tovush, togri talafuz, intonatsion-ifodaviy vositlar, fikrlar ketma-ketligi, nutqning ifodaliligi ustida ishlash, tanqidiy qarash, kamchilikni anqlash. nutqning ifodaviy vositalari,ovoz kuchi, temp, toʻxtam, ritm, noaniq talaffuz, shoshilib gapirish.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor