12.12.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 12
Abstract. Ushbu tezisda STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) yondashuviga asoslangan holda algebra va geometriya fanlarini integratsiyalashgan shaklda o‘qitishning metodik asoslari tahlil qilingan. Integrativ o‘qitish orqali o‘quvchilarda matematik tafakkurni rivojlantirish, nazariy bilimlarni amaliy jarayon bilan bog‘lash va muammoli vaziyatlarni hal etish kompetensiyalarini shakllantirish yo‘llari yoritilgan. STEAM yondashuvi o‘qituvchidan fanlararo bog‘liqlikni ta’minlash, o‘quvchilarda ijodiy fikrlash va loyihaviy faoliyatni rivojlantirishni talab etadi.
Keywords: STEAM ta’limi, integratsiyalashgan o‘qitish, algebra, geometriya, metodika, fanlararo aloqadorlik, ijodiy fikrlash.