BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA PRODUKTIV O‘QISH ASOSIDA KOMMUNIKATIV KOMPETENSIYASINI SHAKLLANTIRISH METODIKASI

19.03.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 3

Abstract. Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida produktiv o‘qish asosida kommunikativ kompetensiyani shakllantirish metodikasi tahlil qilinadi. Maqola, o‘quvchilarning til va muloqot ko‘nikmalarini rivojlantirishda produktiv o‘qishning ahamiyatini ochib beradi. O‘qish jarayonining samarali tashkil etilishi, o‘quvchilarga nutqiy faoliyatning barcha jihatlarini chuqur o‘zlashtirish imkonini yaratadi. Shuningdek, maqolada kommunikativ kompetensiyaning shakllanishi uchun zarur bo‘lgan metodik yondashuvlar, o‘qitish usullari va materiallar haqida so‘z boradi. Bunda, o‘quvchilarning tahlil qilish, fikr bildirish, muloqotda erkin ishtirok etish kabi ko‘nikmalarini rivojlantirishga qaratilgan metodikalar muhokama qilinadi. Maqolada keltirilgan tavsiyalar, boshlang‘ich sinf o‘quvchilari uchun o‘qish va kommunikativ kompetensiyani muvaffaqiyatli shakllantirishga xizmat qiladi.

Keywords: Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari, Produktiv o‘qish, Kommunikativ kompetensiya, O‘qish metodikasi, Komunikativ kompetensiyani shakllantirish, Pedagogik texnologiyalar, Didaktik yondashuvlar, O‘quv jarayonida samaradorlik, Tillarni o‘rganish metodikasi, Badiiy adabiyot va o‘qish faoliyati, O‘qish va yozish ko‘nikmalarini rivojlantirish, O‘qish strategiyalari, O‘quvchilarning muloqotga tayyorligi, Interaktiv o‘qish, Pedagogik muhitda kommunikativ yondashuvlar.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor