PROFESSIONAL TA'LIMNING DUAL TIZIMINI TAKOMILLASHTIRISHNING ILMIY-METODIK ASOSLARI

25.01.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 1

Abstract. Professional taʼlimning dual tizimi, yaʼni nazariy bilimlar va amaliy faoliyatni birlashtirgan taʼlim modeli, dunyoning ko‘plab rivojlangan mamlakatlarida o‘quv jarayonining samaradorligini oshirishda muhim rol o‘ynamoqda. Ushbu tizimda taʼlim jarayoni ikki asosiy komponentdan iborat: birinchi komponent, o‘quvchi yoki talaba universitet yoki kollejda nazariy bilimlarni olishni davom ettiradi; ikkinchi komponent esa ularning o‘quv dasturlari bo‘yicha amaliy tajriba to‘plashni o‘z ichiga oladi. Shu tariqa, dual tizim nafaqat nazariy bilimlarni, balki amaliy ko‘nikmalarni ham shakllantirishga qaratilgan bo‘ladi. Ushbu maqolada professional taʼlimning dual tizimini takomillashtirishning ilmiy-metodik asoslari tahlil qilinadi.

Keywords: Professional taʼlim, dual tizim, component, metodika, ilmiy.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor