MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARDA O'QUV FAOLIYATIGA MAS'ULIYATLI MUNOSABATNI SHAKLLANTIRISHNING PEDAGOGIK TIZIMI

27.06.2024 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 3 Issue 6

Abstract. Bugungi kunda maktabgacha ta’limning sifat va samaradorligiga erishishga kompentensiyaviy yondashuv, guruhlarni har bir yosh guruhiga mos adabiyotlar bilan boyitib borish, bolalarning kundalik faoliyatini mazmunli va qiziqarli tashkil etish, ularning bo‘sh vaqtlaridan unumli foydalanish, qobiliyatlarini aniqlash va shunga qarab jarayonga ijodiy yondashish, o‘tkaziladigan mashg‘ulotlar va manbalarni bolalar va jamiyat ehtiyojlariga javob beradigan holatga keltirish maqsadida ratsional va tizimli tahlil qilishni ko‘zda tutadi.

Keywords: bola, kompetensiya, tarbiyachi, pedagog, texnologiya, metod, hamkorlik, maktab, ta'lim sifati, mashg‘ulot, markazlar.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor