YORDAMGA MUHTOJ BOLALARGA PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK TARBIYA VA DAUN SINDROMI HAQIDA

22.02.2024 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 3 Issue 2

Abstract. Ushbu maqolada alohida yordamga muhtoj bolalarni reabilitatsiya qilish va maktabga tayyorlashda ularning ota-onalariga bu borada korreksion-pedagogik yordamni berish bugungi kunning dolzarb muammolaridan biri hisoblanadi. Hozirgi vaqtda aqli zaif bolalarni yordamchi muassasalarda rivojlantirish, tarbiyalash va o’qitish masalasi dolzarbdir. Aqliy zaiflik muammolariga e’tibor bu turdagi anomaliyaga ega bo’lganlar soni kamaymasligi bilan bog’liq. Ushbu holat ushbu patologiyada rivojlanish buzilishlarini maksimal darajada tuzatish uchun sharoit yaratish masalasini birinchi o’ringa qo’yadi.

Keywords: ruhiyat, nuqson, pedagogik-psixologik, bolalar, rivojlanish, ta’lim ta’rbiya.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor