REKLAMA MATNLARIDA NUTQIY AKTLARNING IFODALANISHI

16.02.2024 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 3 Issue 2

Abstract. Ushbu maqolada nutqiy akt mazmuni, lisoniy va nolisoniy xususiyatlari va uning uch bosqichli faoliyat sifatida oʻrganilishi haqidagi fikrlar ilgari surilgan. Hamda Keyt Allanning maʼlum bir ichki xususiyatlariga koʻra kengaytirilgan va chuqurlashtirilgan tasnifini reklama nutqlari asosida ochib berishga harakat qilindi (Oʻzbekiston telekanallaridagi reklamalar asosida). Shu bilan birga, reklamalardagi nutqiy aktlarning semantik xususiyatlari, reklama matnida mahsulotning sifati va yaroqliligi - umuman uning tinglovchiga yetkazib berishdagi talablari haqida toʻxtalib oʻtilgan.

Keywords: nutqiy akt, pragmatika


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor