MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING XULQ-ATVORIGA TA'SIR QILISHNING PEDAGOGIK PSIXOLOGIK XUSUSIYATILARI

24.01.2024 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 3 Issue 1

Abstract. Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning xulq-atvoriga ta'sir etuvchi pedagogik va psixologik jihatlar yoritilgan. Keng qamrovli adabiyotlarni tahlil qilish orqali tadqiqot o'qituvchilar tomonidan xulq-atvorni shakllantirishning samarali usullarini o'rganadi, o'yindagi asosiy psixologik tamoyillarni o'rganadi va turli tadqiqotlarning natijalarini taqdim etadi. Usullar bo'limida amaliy yondashuvlar, natijalar bo'limida esa natijalar muhokama qilinadi. Munozara bo'limi ushbu topilmalarni sharhlaydi va xulosa maktabgacha ta'limga ta'siri haqida tushuncha beradi, so'ngra kelajakdagi tadqiqotlar uchun takliflar beradi.

Keywords: Maktabgacha yoshdagi bolalar


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor