22.11.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 11
Abstract. Ushbu maqolada masofaviy ta’lim sharoitida mutaxassislik fanlari bo‘yicha amaliy mashg‘ulotlarni loyihalashtirishning nazariy-metodik asoslari, texnologik yondashuvlari va didaktik talablari chuqur tahlil qilinadi. Raqamli ta’lim platformalari imkoniyatlari, o‘qitishning interaktiv usullari, kontent tanlash va tuzish prinsiplari, baholash mezonlari hamda amaliy mashg‘ulotlarni samarali tashkil etish bo‘yicha ilmiy yondashuvlar yoritilgan. Shuningdek, loyihalash jarayonida uchraydigan muammolar, texnologik xatolar va ularning bartaraf etish mexanizmlari, mutaxassislikka oid real case-study tahlillari keltiriladi. Maqola yakunida masofaviy amaliy mashg‘ulotlarning istiqbollari va ta’lim sifatiga ta’siri bo‘yicha xulosalar berilgan.
Keywords: masofaviy ta’lim, amaliy mashg‘ulot, pedagogik loyihalash, ta’lim texnologiyalari, LMS, interaktivlik, baholash tizimi, kontent yaratish, pedagogik standartlar, raqamli platformalar, case-study, virtual laboratoriya.