BOSHLANG`ICH SINFLARDA FONETIKANING NAZARIY ASOSLARINI SHAKLLANTIRISH

29.09.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 9

Abstract. Ushbu maqolada boshlang‘ich sinflarda fonetikaning nazariy asoslarini shakllantirish masalasi ko‘rib chiqiladi. Fonetika, nutq tovushlari va ularning xususiyatlarini o‘rganish orqali o‘quvchilarning til bilish ko‘nikmalarini rivojlantirishda muhim rol o‘ynaydi. Maqolada fonetikani o‘rganishning asosiy tamoyillari, dars jarayonida qo‘llaniladigan usullar va metodlar, shuningdek, o‘quvchilarning nutq madaniyatini yaxshilashga qaratilgan faoliyatlar tavsiflanadi. Fonetikaning nazariy asoslarini shakllantirish orqali o‘quvchilarni to‘g‘ri talaffuz, intonatsiya va nutqning boshqa fonetik xususiyatlari bilan tanishtirish maqsadi ko‘zda tutiladi.

Keywords: fonetika, boshlang‘ich sinf, nutq tovushlari, til bilish ko‘nikmalari, nazariy asoslar, talaffuz, intonatsiya, o‘quvchilar, dars jarayoni


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor