FANLARARO BOG‘LANISHLARNI AMALGA OSHIRISHDA TA’LIM TEXNOLOGIYALARINI JORIY QILISH

07.04.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 4

Abstract. Ushbu maqolada fanlararo integratsiyaning psixologik-pedagogik asoslari, uning ta’lim jarayonidagi ahamiyati, metodologik yondashuvlar va qo‘llash usullari tadqiq etiladi. Shuningdek, integratsiyaning o‘quvchilarning kognitiv, ijtimoiy va ruhiy jihatlariga ta’siri hamda pedagogik amaliyotdagi o‘rni tahlil qilinadi.

Keywords: Fanlararo integratsiya, Psixologik-pedagogik asoslar, Ta’lim jarayoni, Kognitiv rivojlanish, Konstruktivizm, Motivatsiya, Interdisiplinarlik, Transdisiplinarlik, Integratsiyalashgan ta’lim, Pedagogik metodologiya, Oʻquvchilarning bilim darajasi, Darsliklar dizayni, Baholash tizimi.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor