MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNI O’YIN FAOLIYATI YORDAMIDA KREATIV FIKRLASHGA O’RGATISHNING NAZARIY-METODOLOGIK ASOSLARI

27.02.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 2

Abstract. Ushbu maqola maktabgacha yoshdagi bolalarni o'yin faoliyati orqali kreativ fikrlashga o'rgatishning nazariy va metodologik asoslarini o'rganadi. Maktabgacha ta'lim jarayonida o'yin faoliyatining ahamiyati, bolalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishda o'yinlarning roli va muhim metodik yondashuvlar ko'rib chiqiladi. O'yin faoliyati, bolalar uchun nafaqat ko'ngilochar, balki ta'limiy va rivojlantiruvchi vosita sifatida xizmat qiladi. Maqolada shuningdek, kreativ fikrlashni rag'batlantirish uchun o'yinlarni tanlash va tashkil etish bo'yicha tavsiyalar beriladi. Natijada, bolalarning ijodiy fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirishda o'yin faoliyatining samaradorligi tasdiqlanadi.

Keywords: maktabgacha ta'lim, o'yin faoliyati, kreativ fikrlash, bolalar rivoji, ta'limiy metodlar, ijodiy qobiliyatlar, pedagogik yondashuvlar, o'yin orqali o'rganish, rivojlantiruvchi o'yinlar, ta'lim jarayoni.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor