MAKTABGACHA TA'LIM TASHKILOTIDA BOLALARNI TARBIYALASHDA ERTAK VA HIKOYALARNING O‘RNI

18.02.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 2

Abstract. Maqola maktabgacha ta'limda bolalarning tarbiyasida ertak va hikoyalarning o‘rnini tahlil qiladi. Ertaklar bolalarga axloqiy me'yorlarni o‘rgatish, ezgulik va yovuzlikni ajratishda yordam beradi. O‘zbek xalq ertaklari, masalan, "Zumrad va Qimmat," "Boy ila gado," va "Bo‘ri va tulki" ertaklarining tarbiyaviy ahamiyati ko‘rsatilgan. Maqolada, shuningdek, maktabgacha ta'limda ertaklarni samarali joriy etish uchun pedagogik usullar, qo‘g‘irchoq teatri va sahnalashtirishning roli tahlil qilinadi.

Keywords: Maktabgacha ta'lim, ertak, hikoya, tarbiya, xalq ertaklari, pedagogik usullar, qo‘g‘irchoq teatri, sahnalashtirish.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor