BOSHLANG‘ICH SINFLARDA DARS SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA NOAN’ANAVIY USULLARDAN FOYDALANISHNING AHAMIYATI

27.01.2025 "Modern Science and Research" xalqaro ilmiy jurnali 1 seriyasi. Volume 4 Issue 1

Abstract. Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf darslarida noan’anaviy usullardan foydalanishning ahamiyati tahlil qilingan. Noan’anaviy usullar o‘quvchilarning qiziqishini oshirish, bilimlarni mustahkamlash va mustaqil fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirishda muhim rol o‘ynaydi. Rolli o‘yinlar, muammoli vaziyatlar va ijodiy topshiriqlar yordamida dars samaradorligini oshirish mumkinligi ilmiy va amaliy dalillar bilan asoslangan. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, bunday yondashuvlar o‘quvchilarning faolligi va qiziqishini sezilarli darajada oshiradi.

Keywords: boshlang‘ich sinflar, noan’anaviy usullar, dars smaradorligi, rolli o‘yinlar, muammoli vaziyatlar, ijodiy yondashuv, innovatsion pedagogika, o‘quvchilarning faolligi, ta’lim metodikasi, interfaol dars.


Telegram ZENODO OpenAire Copernicus Cyberleninka Google Scholar Impact Factor